Ιδαίτερη αίσθηση είχε κάνει προ ημερών ένα κείμενο του Μητρόπολίτη Καλαβρύτων κ. Αμβροσίου για το ζήτημα του συμφώνου συμβίωσης και για την ομοφυλοφιλία (μπορείτε να το δείτε εδώ). Οι θέσεις του προκάλεσαν πολλές συζητήσεις και αντιδράσεις. Ο ίδιος επανήρθε στο προσωπικό του blog με νέο κείμενο στο οποίο αναλύει τι ακριβώς εννοούσε, τονίζοντας πως ,ενώ δεν κρίνει κανένα άνθρωπο καθώς όλοι είμαστε αδέρφια, έχει κάθε δικαίωμα να ασκεί αυστηρή κριτική στην αμαρτία και να την καταδικάζει, χωρίς αυτό όμως να θεωρείται προτροπή για κακοποίηση κανενός αμαρτωλού.

Το πλήρες κέιμενο του Σεβασμιωτάτου έχει ως εξής:

 

Η ανάρτησή μας μέ τίτλο «Φτύστε τους!» δημιούργησε μεγάλο σάλο. Σχεδόν όλα τα ΜΜΕ ασχολήθησαν με το κείμενο αυτό, αλλά για να το αλλοιώσουν καί για να το παρερμηνεύσουν! Μακρυά από εμάς τους εκκλησιαστικούς η προτροπή σε πράξεις βίας! 

Στόχος των παραγόντων των ΜΜΕ να πλήξουν το πρόσωπό μας και όχι να προβάλουν ή καί να αντιταχθούν στις ιδέες μας. Χαλάλι τους!

 Και μόνον η δοθείσα μεγάλη δημοσιότης, θετική ή αρνητική, μας ικανοποίησε πλήρως! Διότι κατωρθώσαμε το ακατόρθωτο! Δηλ. να συζητηθή από την Κοινωνία το Νομοσχέδιο για την νομιμοποίηση της συμβιώσεως προσώπων του ιδίου φύλου με την έννοιαν του γάμου, ώστε να μή περάσει πλέον απαρατήρητο, «στα μουλωχτά», όπως λέγει ο λαός!

Και πρώτα από όλα επισημαίνουμε την όλως απαράδεκτη τοποθέτηση του Δημάρχου Θεσσαλονίκης κ. Μπουτάρη, ο οποίος αδιάντροπα είπε και τα εξής:
«Να μαθαίνουμε και για την ομοφυλοφιλία στο σχολείο, όχι μόνο για τον Παλαιών Πατρών Γερμανό!» Λυπούμεθα! Πολύ λυπούμεθα, κ. Δήμαρχε της Θεσσαλονίκης.
 
Στην αντίπερα όχθη, ως αντι-Μπουταρικοί, ευτυχώς, ευρίσκονται πολλοί άλλοι αξιόλογοι παράγοντες: 

 Ήδη ο εκπρόσωπος του ΑΝ. ΕΛ. του κ. Παν. Καμμένου καταψήφισε το Νομοσχέδιο κατά τήν διαδικασία της αρχικής του επεξεργασίας!

 O κ. Δημ. Κουτσούμπας του ΚΚΕ επίσης έλαβε αρνητική θέση. 

Αλλά καί ο τέως Υπουργός του ΠΑΣΟΚ κ. Θεόδ. Πάγκαλος έλαβε θέση κατά του Νομοσχεδίου!

Οι Σεβ. Μητροπολίτες Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος, Πειραιώς κ. Σεραφείμ, Λαρίσης κ. Ιγνάτιος, Σισανίου καί Σιατίστης κ. Παύλος, Αιτωλοακαρνανίας κ. Κοσμάς, Μεσογαίας κ. Νικόλαος, καθώς επίσης καί σύσσωμος ο Εφημεριακός Κλήρος των Ιερών Μητροπόλεων α)Φλωρίνης β)Πατρών καί γ)Καλαβρύτων-Αιγιαλείας εξηγέρθησαν και προέβησαν είτε Δηλώσεις, είτε σε Ψηφίσματα, διά των οποίων καταδικάζουν αυτό το αναίσχυντο Νομοσχέδιο.

Τέλος ο Μακαριώτ. Αρχιεπίσκοπος Αθηνών καί πάσης Ελλάδοςκ.ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ,σε τηλεοπτική εκπομπή του, εξέθεσε τήν αντίθεσή του, δηλ. την αντίθεση της Εκκλησίας της Ελλάδος, στο προωθούμενο κατάπτυστο Νομοσχέδιο!

Όλως ιδιαιτέρως μας ικανοποιεί το γεγονός, ότι οι απλοί άνθρωποι στην συντριπτική τους πλειοψηφία απεριφράστως καταδικάζουν το αμαρτωλό αυτό κατασκεύασμα. Σε σημείωμα του κ. Μανώλη Κοττάκη (βλ.ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, 16.12.2015, σελ. 7) διαβάζουμε τα εξής: «Μπήκα στη σελίδα του OpenGov, όπου αναρτώνται τα νομοσχέδια για δημόσια διαβούλευση. Το πρώτο πράγμα που μου έκανε εντύπωση ήταν ο αριθμός των σχολίων πολιτών: πάνω από 10.000 ! Δείγμα ότι η κοινωνία διχάζεται γύρω από το θέμα. Δεν αφορά κάποια κλειστή φιλελεύθερη λέσχη το ζήτημα. Ακουμπά κώδικες.

Το δεύτερο πράγμα που με εντυπωσίασε ήταν η αναλογία: επτά προς τρία τα σχόλια των πολιτών ήταν αρνητικά στην προοπτική της νομοθέτησης του συμφώνου και το σκεπτικό ήταν πανομοιότυπο. Οι Ελληνες απορρίπτουν το σύμφωνο, θεωρώντας ότι η νομοθέτησή του αλλοιώνει τον θεσμό της οικογένειας. Με άλλα λόγια, εκτιμούν ότι η συζήτηση ξεπερνά τα όρια ενός απλού νομοσχεδίου. Το σύμφωνο θεωρείται απειλή για την ταυτότητα. Και σε καιρούς κρίσης, πλειοψηφίες σαν και αυτήν δεν πρέπει να αγνοούνται».

Εμείς σήμερα, επανερχόμεθα για μια ακόμη φορά στο ίδιο θέμα, επειδή θέλουμε να ξεκαθαρίσουμε τά πράγματα, ώστε οι καλής προαιρέσεως άνθρωποι να κατανοήσουν τις θέσεις μας.

Έτσι, λοιπόν, δηλώνουμε απερίφραστα, ότι:

Αγαπάμε τόν άνθρωπο! Είναι αδελφός μας!

Δεν είμαστε κριτές των αδελφών μας! Κριτής όλων είναι ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός!

Προσευχόμεθα για τον αμαρτωλό συνάνθρωπό μας! Εργαζόμεθα διά την σωτηρίαν ψυχών, υπέρ των οποίων ο Χριστός μας σταυρώθηκε!

Άρα εξ ορισμού στεκόμαστε με συμπάθεια προς τον αμαρτωλό άνθρωπο, ευχόμεθα, προσευχόμεθα καί εργαζόμεθα για την διόρθωση και μετάνοιά του!

 Παράλληλα όμως καταδικάζουμε, μισούμε καί συχαινόμεθα τήν αμαρτία! Κρίνουμε την αμαρτωλή συμπεριφορά! Κρίνουμε και καταδικάζουμε τις αμαρτωλές πράξεις! Διότι ο άνθρωπος δεν πρέπει να εξοικειώνεται με την αμαρτία!Καταδικάζουμε,λοιπόν, την αμαρτωλή πράξη, αλλά προσευχόμεθα για τον άνθρωπο, ο οποίος υποκύπτει στα πάθη του! 

ΕΝ ΤΟΥΤΟΙΣ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ: 

Χρώμενοι του δικαιώματός μας ως ελευθέρων πολιτών με δικαίωμα ψήφου, ψηφίζουμε, ελέγχουμε, κρίνουμε καί κατακρίνουμε τους Πολιτικούς μας Άρχοντες, δηλ:

την Εξουσία, τούς εν Έξουσίαις αλλά και όσους με περισσή καύχηση προβάλλουν δημοσίως την ανηθικότητά τους!

 

 1. Ετσι, λοιπόν, δεν μπορούμε να σιωπήσουμε, όταν ο επιβήτωρ (;) κάποιου αποθανόντος ανδρός-ηθοποιού δημόσια καυχάται, ότι επί 25 τόσα χρόνια ήταν ερωτικός σύντροφός του ή όταν δημόσια επίσης διαμαρτύρεται καί παραπονείται, διότι -παρά τους αγώνες του- δεν είχε κατορθώσει να νομιμοποιήση τήν ανώμαλη καί άρα αφύσικη και αμαρτωλή σχέση τους! Γι' αυτόν τόν αδιάντροπο και αυτο- ξεφτυλισμένο άνθρωπο ισχύει ο λόγος μας «Φτύστε τους"!
Φυσικά τα λόγια αυτά δεν αποτελούν μια προτροπή, η οποία μπορεί να εφαρμοσθή κατά λέξη! Είναι μια προτροπή, η οποία έχει συμβολικό μόνο χαρακτήρα, προέρχεται δέ από τήν πλούσια γλωσσική παράδοση του ελληνικού Λαού. Δεν είναι προτροπή για μιά κακοποίηση, μιά πράξη προσβολής κάποιου συνανθρώπου μας! Είναι όρος και τρόπος συμπεριφοράς! Έχει αλληγορικήν σημασίαν! Δηλώνει την περιφρόνηση, και μόνον την περιφρόνηση, πρός κάποιον, που μας ενοχλεί με την συμπεριφορά του! Προέρχεται από την καθομιλουμένην! Όταν π.χ. ένας φίλος μας εκφράζει το πικρό παράπονό του για κάποιον γνώριμό του, τότε πολλές φορές σαν απάντηση του λέμε: "Αυτόν τον άνθρωπο άφησέ τον, αγνόησέ τον, παράτησέ τον, αδελφέ μου, φτύστον, για να ησυχάσης", δηλ. δείξε του περιφρόνηση, μη ασχολείσαι μαζί του! 

2. Επίσης δεν μπορούμε να σιωπήσουμε, όταν μία κυρία -μέλος της Βουλής των Ελλήνων-, μπροστά στο φέρετρο του νεκρού ηθοποιού, ορκίζεται, ότι θα αγωνισθή για να νομιμοποιηθή η άθεσμος συμβίωση των ομοφυλοφίλων! 

 Γι' αυτή την ταλαίπωρη Βουλευτίνα, αλλά και γιά όσους Βουλευτές θα την μιμηθούν, ισχύει ο λόγος μας «Φτύστε τους"! Είναι ξεφτυλισμένοι! Και εδώ, λοιπόν, η έννοια των λόγων μας είναι: περιφρονείστε τους!

Ο Σεβ. Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ εξέφρασε τήν ίδια άποψη με άλλα λόγια: "Δηλώνουμε πρός πάντας τους πολιτικούς καί πολιτειακούς άρχοντας που θα συμβάλουν στην θεσμοθέτησι του ηθικού αυτού εξαμβλώματος ότι παύομεν οιανδήποτε μετ' αυτών σχέσι και τους παρακαλούμε να παύσουν και εκείνοι μαζί μας..."

Έπειτα από τις παραπάνω διευκρινήσεις σας παραθέτουμε το σχετικό απόσπασμα από την επίμαχη ανάρτησή μας. Ξαναδιαβάστε την!

Αυτή όμως η γενική Αρχή (ότι δηλ. δεν πρέπει να κρίνουμε τους , κατά την γνώμη μας, δεν μπορεί να ισχύει για τα πολιτικά Πρόσωπα! Εδώ, αντιθέτως, νομιμοποιούμεθα και μπορούμε να κρίνουμε και τις πράξεις τους και τα πολιτικά πρόσωπα! Διότι τα Πολιτικά Πρόσωπα εκλέγονται, δηλ. επιλέγονται, από τόν Λαό και επομένως λογοδοτούν ενώπιον του Ελληνικού Λαού! Τι άλλο άραγε δηλώνουν οι απεργίες; Την έκφραση μιάς απαρέσκειας εκ μέρους μιάς μερίδος ψηφοφόρων εναντίον ενός νομοθετήματος! Με άλλα λόγια εκφράζουν, και μάλιστα δυναμικά, την απόρριψη και την καταδίκη είτε πράξεων των Πολιτικών Προσώπων, είτε την αποδοκιμασία αυτών των ιδίων των Πολιτικών Προσώπων! Ώστε προκειμένου περί των Πολιτικών μπορούμε να κρίνουμε και τις πράξεις και τά πρόσωπα, μόνον και μόνον διότι με την ψήφο μας τους παρεχωρήσαμε το δικαίωμα να πάρουν στα χέρια τους το τιμόνι της Χώρας και να μας κυβερνήσουν!

Καταγγέλλουμε, λοιπόν, απερίφραστα το θράσος αυτού του πολιτικού προσώπου (δηλ. της ηθοποιού Βουλευτού κας Άννας)! Καταγγέλλουμε αυτή την ενέργεια και την καταδικάζουμε χωρίς δισταγμό! Η ομοφυλοφιλία είναι εκτροπή από τους Νόμους της φύσεως! Είναι κοινωνικό κακούργημα! Είναι αμαρτία! Όσοι, λοιπόν, είτε την βιώνουν, είτε την υποστηρίζουν δεν είναι φυσιολογικοί άνθρωποι! .......

Δυστυχώς, αδελφοί μου, σήμερα την Ελλάδα διοικούν και μερικά τέτοια ανθρωπάρια! Ασφαλώς αποτελούν μια μικρή μειοφηφία στο σύνολο των Μελών της Βουλής των Ελλήνων! Υπάρχουν όμως! Είναι μερικά αποβράσματα της Κοινωνίας, περιθωριακοί άνθρωποι, ελαττωματίες, εξευτελισμένοι, άνθρωποι του σκότους, οι οποίοι τώρα με την ευκαιρία της υπεροχής της αριστερής πτέρυγας σήκωσαν πια κεφάλι! 

Σας συμβουλεύω: Μη τους πλησιάζετε! Μη τους ακούτε! Μη τους εμπιστεύεσθε! Είναι οι κολασμένοι της Κοινωνίας! Δικαίωμά τους, βέβαια, είναι κρυφά -ιδιωτικά- να ζούν όπως θέλουν! Αλλά κάποιοι ξεφτυλισμένοι δεν μπορούν να υπερασπίζωνται δημοσίως τα πάθη της ψυχής των! Την Ελλάδα μας διοικούν σήμερα πια άθεοι άνθρωποι! Σας υπενθυμίζω, τα λόγια του Λεχ Βαλέσα της Πολωνίας: 

 «άνθρωπος χωρίς Θεό είναι επικίνδυνος!» 

Ε, λοιπόν, αυτούς τους ξεφτυλισμένους, φτύστε τους! Αποδοκιμάστε τους! Μαυρίστε τους! Δεν είναι άνθρωποι! Είναι εκτρώματα της φύσεως! Ψυχικά και πνευματικά πάσχουν! Είναι άτομα με νοητική διαταραχή! Δυστυχώς, αυτοί είναι τρις-χειρότεροι και πολύ πιό επικίνδυνοι από κάποιους, που ζούν στα τρελλοκομεία! Μή διστάζετε, λοιπόν! Όταν καί όπου τους συναντάτε, φτύστε τους! Μη τους αφήνετε να σηκώνουν κεφάλι! Είναι επικίνδυνοι! Η Εκκλησία μας προσεύχεται γι' αυτούς ως εξής: «Εκλείποιεν αμαρτωλοί από της γης και άνομοι, ώστε μη υπάρχειν αυτούς» (Ψαλμός 103). Δηλ. ας εξαφανισθούν από την γή όλοι οι αμαρτωλοί και όλοι οι άνομοι, ώστε να μην υπάρχουν! Στον αγύριστο να πάνε όλοι αυτοί οι καταραμένοι!

Σας υπενθυμίζω τα λόγια αυτών των αμαρτωλών και ανόμων:

«Στη μνήμη της προσωπικής σου αγωνίας, φίλε Μηνάκο, θα βοηθήσω να περάσει το σύμφωνο συμβίωσης από τη Βουλή των Ελλήνων. Σε φιλώ!  Άννα»!!!!!

Επειτα από τα παραπάνω καθίσταται φανερό πλέον, ότι τα παραπάνω λόγια μας αναφέρονται σε πολιτικά πρόσωπα, τα οποία -χωρίς να ερωτήσουν τους ψηφοφόρους- επιχειρούν να νομιμοποιήσουν τήν ανηθικότητα στην πιό απεχθή μορφή της! Άρα πολλοί παράγοντες των ΜΜΕ διέστρεψαν τα λόγια μας, μόνο και μόνο για να δημιουργήσουν εσφαλμένες εντυπώσεις εις βάρος μας. Ο Θεός ας τους συγχωρέση! Τελεία και παύλα!