Ξεκίνησαν οι κατασκηνώσεις της Ιεράς Επισκοπής Μπουκόμπας στο Κασίκιζι, όπου βρίσκεται το Ιεραποστολικό Κέντρο «Χαρά και ειρήνη Χριστού». Το Σάββατο, 6 Ιουνίου, τελέσθηκε ο Αγιασμός από τον Αρχιερατικό Επίτροπο π. Σίλβεστρο Josef.
Αυτη την χρονιά, Θα φιλοξενηθούν σε 4 περιόδους τα αγόρια και τα κορίτσια του Γυμνασίου 13-17 ετών και σε 2 περιόδους οι νέοι 18-25 ετών. Υπεύθυνη της λειτουργίας των κατασκηνώσεων είναι η Αδ. Παρασκευή, μοναχή της Ιεράς Μονής Αγίου Κοσμά Αρναίας, με την ευλογία του Μητροπολίτου Ιερισσού κ. Θεοκλήτου.
Το κεντρικό θέμα εφέτος είναι: “αγαπώ την Ορθόδοξη Οικογένεια”.
Σύμφωνα με το θέμα αυτό θα είναι τα βιογραφικά αναγνώσματα, οι απογευματινοί διάλογοι και οι ονομασίες των σκηνών.
Τα παιδιά και οι νέοι θα συμμετέχουν στο κατασκηνωτικό πρόγραμμα, που περιλαμβάνει: προσευχή πρωί-βράδυ, μελέτη Αγίας Γραφής, διδασκαλία ύμνων, τραγουδιών, ψυχαγωγία, και παιχνίδι.

