Αρχική » Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΙΩΚΕΤΑΙΟ ΕΧΘΡΟΣ ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΤΕΙΧΩΝ!

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΙΩΚΕΤΑΙΟ ΕΧΘΡΟΣ ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΤΕΙΧΩΝ!

από christina

Νέα παρέμβαση του πρώην Καλαβρύτων Αμβρίοσιου 

 

 

_____________Το εικονίδιο, που σας παραθέτω παρακάτω σήμερα, δείχνει ότι διώκεται και καταδιώκεται ένα πλοιάριο, μέσα στο οποίον ευρίσκεται ο Σωτήρ του κόσμου, ο Χριστός μας, και οι Μαθηταί Του, οι Άγιοι Απόστολοι της Εκκλησίας του Χριστού. Ρίψτε μια προσεκτική ματιά! Κάτω από το πλοιάριο ευρίσκεται ένα πλήθος διαφορετικών ανθρώπων, οι οποίοι εν χορώ ΔΙΩΚΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΩΚΟΥΝ το πλοιάριον! Δηλ. διώκουν τον Χριστόν  μας! Προέρχεται από το Άγιον Όρος και απεικονίζει την ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ! Αγιογράφος, εμπνεόμενος από τον Ουρανό, ζωγράφισε αυτόν τον Πίνακα  κατά το έτος 1817! Φέρει την επιγραφή: «ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ, ΠΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΛΟΝΤΑΙ»!!! 

_________Ως ελάχιστος εν τοις Αδελφοίς μου Επίσκοπος της Εκκλησίας του Χριστού, ως ένα σκουπίδι, το οποίον όμως βρίσκεται ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ,  τολμώ να σας είπω, ότι η απεικόνισις αυτή ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗΝ ΜΑΣ! 

________Με αφορμή τον δαιμονικής εμπνεύσεως ΚΟΡΩΝΟΪΟ οι εχθροί της Πίστεως  βάλθηκαν να διαλύσουν τον Χριστιανισμό και να κλείσουν τις Εκκλησίες!

_________Στο δαιμονικής εμπνεύσεως αυτό Σχέδιο παραδόθηκαν -δυστυχώς- ΑΜΑΧΗΤΙ ΟΛΟΙ! Ο Οικουμενικός Πατριάρχης,  η Αρχιεπισκοπή Αμερικής, οι…οι…. οι…..και η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ! Προσκαλούν τους χριστιανούς να προσέρχωνται στο Ναό του Θεού με μειωμένην την πίστιν των, και με τον τρόπον αυτόν, όσοι θα το εφαρμόζουν, ΑΠΟΚΛΕΙΟΥΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ, από εκείνους υπέρ των οποίων προσφέρεται η αναίμακτος Θυσία! Φορώντας τη μάσκα, καθώς προσερχόμεθα στο Ναό του Θεού, αποδεικνύουμε, ότι ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΕΘΑ ΣΤΟ ΘΕΟ και στη ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΪΟ! Εμπιστευόμεθα στον εαυτό μας,  γι αυτό και φοράμε τη μάσκα! Άρα, όταν ο ιερεύς θα εκφωνήση την δέησιν «υπέρ του αγίου Οίκου τούτου και των μετά πίστεως, ευλαβείας και φόβου Θεού εισιόντων εν αυτώ»  δεν συμπεριλαμβάνονται και οι «μασκαράδες», όσοι δηλ. προσερχόμενοι στον Οίκο του Θεού, για να προσευχηθούν, εμπιστεύονται στη μάσκα, που φορούν, και όχι στον Θεό, δτι δεν θα κολλήσουν από τον Κορωνοϊό! 

_______Αγιοι Συνοδικοί Αρχιερείς με την Εγκύκλιο Σας Νο 3027 ΟΔΗΓΕΙΤΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΤΗΝ ΑΠΙΣΤΙΑ! Δηλ. τον βγάζετε απο ΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ! Είσθε, λοιπόν, ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ! Είσθε ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ! Δολοφονείτε την πρός τον Θεόν πίστιν των πειθαρχούντων στις ΕΝΤΟΛΕΣ ΣΑΣ για την χρήση της μάσκας, την τήρηση της αποστάσεως του 1,5 μέτρου ο ένας από τον άλλον,  την χρήση χειροκτίων, (δηλ. γάντια) και, τέλος, την έξωση από τον ιερό Ναό! Εάν δηλ. σε ένα Ναό ο αριθμός των προσερχομένων πιστών υπερβαίνη τους ΕΚΑΤΟ (100), τότε οι επι πλέον Χριστιανοί ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΝΑΟΥ! Οφείλουν να εξέλθουν στο προαύλιο του Ναού! ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ! Ο Κύριος λέγει: «τον ερχόμενον πρός με, ου μη εκβάλω έξω»! (βλ. Ιωάνν. στ΄, 38). Εσείς ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΕΞΩΠΕΤΑΤΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑΟ; ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ; Μήπως, άθελά Σας, υπηρετείτε τα σχέδια του Διαβόλου;

 

________Στη συνέχεια, λοιπόν, σας παρουσιάζουμε κείμενα, τα οποία απηχούν: 

1ον. ΤΗΝ ΦΩΝΗΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ!   

2ον. ΤΗΝ από 14ης Οκτωβρίου ΠΕΠΛΑΝΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΜΗ ΘΕΟΦΙΛΗ ΠΡΟΤΡΟΠΗΝ, ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗΝ ΠΑΡΑΙΝΕΣΙΝ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ σχετικά μέ τις μάσκες κλπ, όπως αυτή εκφράζεται με την υπ’ αριθμόν 3027 Εγκύκλιον Αυτής καί

3ον. ΤΗΝ ΦΩΝΗΝ ΚΑΠΟΙΩΝ ΥΠΗΡΕΤΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΚΛΗΡΙΚΩΝ, οι οποίοι χαρακτηρίζουν ως ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ, όσους αρνούνται να φορέσουν την μάσκα μέσα στο Ναό, και συγχρόνως τους αποκαλούν ΒΛΑΚΕΣ!

_________Εμείς, με όλη τη δύναμη της ψυχής μας, κράζουμε: 

* ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΑ ΧΡΙΣΤΟΝ: 
 «ΚΥΡΙΕ, ΣΩΣΟΝ ΤΟΥΣ ΕΥΣΕΣΕΙΣ»
* ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑΝ ΘΕΟΤΟΚΟΝ:
«ΤΗΝ ΠΑΣΑΝ ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥ ΕΙΣ ΣΕ ΑΝΑΤΙΘΗΜΙ!
ΜΗΤΕΡ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΦΥΛΑΞΟΝ ΗΜΑΣ ΥΠΟ ΤΗΝ ΣΚΕΠΗΝ ΣΟΥ»!
 ΑΜΗΝ.  

+ Ο πρ. ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ

Αίγιον, 18 Οκτωβρίου 2020

 

 Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΝ ΔΙΩΓΜΩ!

 

1. Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
Η ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑΣ: 
«ΣΚΛΗΡΟΝ ΠΡΟΣ ΚΕΝΤΡΑ ΛΑΚΤΙΖΕΙΝ»

[th koinonia1]

Ηρακλής Ρεράκης, Καθηγητής Θεολογίας ΑΠΘ

    Πόλεμος,  με περισσή μάλιστα μανία,   διεξάγεται σήμερα εναντίον του εκκλησιασμού, εναντίον της Θείας Κοινωνίας, εναντίον των ιερών Εικόνων, εναντίον της Εκκλησίας, …..εναντίον του Χριστού!   

        Μερικά από τα δημοσιεύματα αυτάμας το βεβαιώνουν! «ΟΙ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΛΙΜΑΚΩΝΟΝΤΑΙ….» γράφει ο Δρ κ. Νικόλαος Δαπέργολας στην Εφημερίδα ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ της 9ης Οκτωβρίου! (βλ. σελ. 5). «ΑΠΟΪΕΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!» γράφει σε  άρθρο του ο κ. Ρεράκης (βλ. ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΛΞΗΘΕΙΑ της 23ης Σεπρτεμβρίου (βλ. σελ. 19). Και ο Ελλογιμώτατος Καθηγητής της Θεολογικής Σχολής Θεσσαλονίνης κ. Ηρακλής Ρεράκης, με πολλήν παρρησίαν, επανέρχεται στο θέμα της Θείας Κοινωνίας με  άρθρο του και με τίτλο: «Η ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ Θ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑΣ», (βλ. Εφημερίδα ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΛΗΘΕΙΑ, φ. της 7ης Οκτωβρίου, σελ. 18), το οποίον και αναδημοσιεύουμε σήμερα κατωτέρω στο 1ο μέρος της παρούσης αναρτήσεως με τον τίτλο «Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ».

    Πολύ σοφά  αναφέρεται και επίσης πολύ σοφά γράφει για τον διωγμό και την κακοποίηση, την οποίαν υφίσταται σήμερα η Θεία Κοινωνία! Απολαύστε τον!

   «Με πρόφαση την προστασία της υγείας των Ελλήνων, παρατηρούμε να έχει ξεσπάσει τους τελευταίους μήνες μια μανιώδης επίθεση εναντίον της συμμετοχής των πιστών στο Μυστήριο της Θ. Ευχαριστίας.

    Είναι εμφανές ότι οι επιθέσεις αυτές προέρχονται από ιογενείς ψυχικές πολεμικές προθέσεις, με εμφανή τα χαρακτηριστικά του ιού της αθεΐας και του υλισμού και με τελικό στόχο τους τη φθορά της χριστιανικής πίστης.

    Είναι εμφανές ότι έχουν ως αφετηρία τους τη θεωρία, που θέλει τον άνθρωπο να πιστέψει ότι δεν αποτελεί δισύνθετη, δηλαδή ψυχοσωματική ύπαρξη, αλλά είναι μόνον ύλη.

    Στο στόχαστρο των επιθέσεων είναι α) η καλλιέργεια του φόβου και της αμφιβολίας έναντι της ζωηφόρου και σωτηριακής χάριτος και δυνάμεως που ενέχει το Κοινό για όλους Άγιο Ποτήριο της Θ. Ευχαριστίας, ως Σώμα και Αίμα Χριστού και β) η διακοπή της συμμετοχής των πιστών σ’ αυτό.

    Αντιστρέφουν δηλαδή τη θεολογική οντολογία της Θ. Ευχαριστίας ισχυριζόμενοι ότι η συμμετοχή των πιστών στο κοινό Ποτήριο, από την ίδια Λαβίδα, δημιουργεί -ορατό επιστημονικά- τον κίνδυνο μεταδόσεως του ιού Covid-19 και, συνεπώς, μπορεί να θεωρηθεί ως πιθανή αιτία θανάτου.

    Ωστόσο, οι πιστοί στον Χριστό γνωρίζουν, εδώ και 2000 χρόνια, ότι η συμμετοχή τους στη Θ. Κοινωνία συνδέεται άμεσα τόσο με την ψυχοσωματική τους ζωή και υγεία, την καλλιέργεια και αύξηση της πίστεως και της αγάπης τους προς τον Χριστό όσο και με τον τρόπο ζωής, που Εκείνος τους υπέδειξε να ζουν, δοκιμαζόμενοι σε αυτόν τον κόσμο, προκειμένου να κτίζουν, εν ελευθερία, την ελπίδα τους για την αιώνια Βασιλεία του Θεού.

    Και αυτό, διότι η επάξια μετάληψη του Τιμίου Σώματος και Αίματος του Ιησού Χριστού, ο οποίος είναι η όντως Αιώνια Ζωή και ο Μόνος που δίδει Αιώνια Ζωή στους άξιους να τη δεχθούν, τους προσφέρει και την ελπίδα, ότι δι΄ Αυτού, θα τους χαριστεί η Ζωή και η Ανάσταση.

    Ουσιαστικά, αυτό που επιχειρούν οι πολέμιοι της Θ. Ευχαριστίας να πετύχουν είναι να καταρρίψουν ή να φθείρουν το πνευματικό τείχος των Χριστιανών, που είναι η πίστη στο πρόσωπο του Ιησού Χριστού, ως Σωτήρα και Λυτρωτή.

    Ο στόχος τους και η πρόθεσή τους, επομένως, μέσα από τις κακόβουλες, υποτιμητικές και συκοφαντικές θέσεις και απόψεις που εκστομίζουν, εναντίον της συμμετοχής των Χριστιανών στο Άγιον Ποτήριον της Θ. Κοινωνίας, με πρόσχημα τον κίνδυνο ότι με αυτή τους την πράξη θα μολυνθούν ή θα μολύνουν, είναι η απιστία και η απομάκρυνση των πιστών από την Εκκλησία τους.

    Ωστόσο, η Εκκλησία έχει οχυρώσει, εδώ και αιώνες, τους Χριστιανούς, με τη διδασκαλία της αλήθειας, που σχετίζεται με την πίστη και την αγάπη προς τον Χριστό και με την πίστη ότι η μυστηριακή οντολογία και δομή της Θ. Ευχαριστίας αποτελεί εχέγγυο αφθαρσίας και ακινδυνότητας:

    Ο Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος, στην Α΄ Καθολική του Επιστολή, αναφέρει, σχετικά, ότι η έλλειψη ή η μείωση της αγάπης προς τον Χριστό σηματοδοτεί την είσοδο και έκθεση των πιστών στην κατάσταση του φόβου:

    «Ο Θεός είναι αγάπη και η πηγή της αγάπης και όποιος μένει σ’ αυτήν την αγάπη, μένει στον Θεό και ο Θεός μένει σ’ Αυτόν… Φόβος δεν υπάρχει στην καρδιά εκείνου που αγαπά τον Θεό, διότι η αληθινή και τέλεια προς τον Θεό αγάπη, βγάζει έξω από την ψυχή και διώχνει τον φόβο» (Α΄ Ιω. 4, 16-18).

    Ο Απ. Παύλος, επίσης, αναφέρει σχετικά: «Ποιός, λοιπόν, θα μπορέσει ποτέ να μας χωρίσει από την αγάπη του Χριστού;

Θλίψις, ή εσωτερική στενοχώρια, ή διωγμός εκ μέρους των απίστων […) ή ο οποιοσδήποτε άλλος κίνδυνος;

    Αλλά σε όλες αυτές τις δυσκολίες και τις απειλές βγαίνουμε με το παραπάνω νικητές, με τη βοήθεια του Χριστού, ο οποίος τόσο πολύ μας έχει αγαπήσει. Διότι έχω απόλυτη πεποίθηση και βεβαιότητα, ότι ούτε ο θάνατος, με τον οποίον μας απειλούν, ούτε αι τέρψεις και αι απολαύσεις της ζωής, τις οποίες μας υπόσχονται, […] ούτε οι περιστάσεις και τα γεγονότα του παρόντος και του μέλλοντος ούτε καμιά άλλη κτίση, διαφορετική απ’ αυτήν που βλέπουμε, θα μπορέσει, ποτέ, να μας χωρίσει από την αγάπη του Θεού, όπως μας την φανέρωσε ο ίδιος, δια μέσου του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού» (Ρωμ. 8, 35-39).

    Οι Χριστιανοί γνωρίζουν επίσης ότι ο ίδιος ο Χριστός είναι Εκείνος, που στον Μυστικό του Δείπνο έδωσε εντολή και οδηγία στους μαθητές Του να τελούν τη Θ. Ευχαριστία, βεβαιώνοντάς τους, ότι ο Άρτος και ο Οίνος θα μεταβάλλονται έως το τέλος των αιώνων, μέσω του Αγίου Πνεύματος, σε αληθινό Σώμα και Αίμα Του Χριστού, το οποίο θα προσφέρεται ως πνευματική τροφή στους πιστούς.

    Ακολουθώντας η Εκκλησία την οδηγία του Χριστού, όρισε σε κάθε Ναό και σε κάθε Λειτουργία (Θ. Ευχαριστία), ο εκάστοτε Κληρικός, εκ μέρους όλων των πιστών, να παρακαλεί και να ικετεύει τον Θεό, λέγοντας:

    «Κατάπεμψον το Πνεύμα σου το Άγιον εφ’ ημάς και επί τα προκείμενα Δώρα ταύτα και ποίησον τον μεν Άρτον τούτον Τίμιον Σώμα του Χριστού σου, το δε εν τω Ποτηρίω τούτω, Τίμον Αίμα του Χριστού σου, μεταβαλών τω Πνεύματί σου τω Αγίω».

    Έτσι, οι Χριστιανοί είναι ενδυναμωμένοι, με τη βεβαιότητα της πίστεως ότι με τη Θ. Ευχαριστία ο άνθρωπος τρέφεται με το ίδιο το Σώμα και το Αίμα του Χριστού, για να ζήσει και να αυξηθεί πνευματικά.

    Ο Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος διασώζει τη διδασκαλία του Χριστού, που αναφέρει σαφώς ότι τα Τίμια δώρα της Θ. Ευχαριστίας, αποτελούν το αντίτυπο του Μάννα της Παλαιάς Διαθήκης:

    «Οι πατέρες υμών έφαγον το Μάννα εν τη ερήμω και απέθανον. Ούτος εστί ο Άρτος, ο εκ του ουρανού καταβαίνων, ίνα τις εξ’ αυτού φάγη και μη αποθάνη. Εγώ ειμί ο Άρτος ο ζων, ο εκ του ουρανού καταβάς. Εάν τις φάγη εκ τούτου του άρτου, ζήσεται εις τον αιώνα» (Ιω. 6, 49-51).

    Οι κοινωνοί της Θ. Ευχαριστίας, όπως μαρτυρεί και ο Άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος, «ζωούνται», λαμβάνουν ζωή και ανανεώνουν τη ζωή τους εν Χριστώ.

    Ο ίδιος ο Χριστός αναφέρει, σχετικά, για τη συμμετοχή των Χριστιανών στη Θ. Κοινωνία ότι: «Ο τρώγων μου την σάρκα και πίνων μου το αίμα εν εμοί μένει καγώ εν αυτώ» (Ιω. 6, 56).

Συνεπώς, η συμμετοχή των πιστών στο Μυστήριο της Θ. Κοινωνίας έχει πνευματικές συνέπειες.

    Ο άνθρωπος οφείλει να τρέφει και να διατηρεί υγιή ολόκληρη την ύπαρξή του, τόσο το σώμα όσο και το πνεύμα του.

    Όπως το σώμα, για να λειτουργεί με πληρότητα, χρειάζεται τροφή και φροντίδα, το ίδιο και το Πνεύμα έχει ανάγκη από πνευματική τροφή, συντήρηση και ανανέωση.

    Εάν ο πιστός κοινωνεί αξίως, δηλαδή, με την απαιτούμενη κάθαρσή του από τα πάθη, τότε το Σώμα και το Αίμα του Χριστού γίνεται γι αυτόν τροφή ουράνια, πνευματική και ζωοποιός, με αποτέλεσμα να περνάει από τον θάνατο στη ζωή, από τον φόβο στην αφοβία και την αγάπη και να νικά όλες τις αμφιβολίες και τις δυσπιστίες που γεννά η ολιγοπιστία.

    Και τούτο, διότι, όταν ο άνθρωπος κοινωνεί το Σώμα και το Αίμα, δηλαδή τον ίδιο τον Χριστό και, επομένως, τον εγκαθιστά στην ύπαρξή του, τότε έχει εντός αυτού Εκείνον, που νίκησε και νικά τον θάνατο και όλους τους θανάτους. Με άλλα λόγια, λαμβάνει φάρμακο του μη αποθανείν, φάρμακο αφθαρσίας και αθανασίας.

    Όπως λέγει μάλιστα ο ιερός Καβάσιλας, όσο ο Χριστιανός ενώνεται και διατηρείται σταθερά και ακλόνητα στην αγία συνάρθρωσή του με τον χορηγό της ζωής, αντλεί ζωή και αγιασμό, που θανατώνει τον θάνατο.

    Αυτά είναι τα Θεϊκά δώρα που λαμβάνει από τον Υιό του Θεού, εκείνος που Τον πιστεύει ακλόνητα και τον δέχεται μέσα του, με τη συμμετοχή του στο Μυστήριο της Θ. Κοινωνίας.

    Επομένως, την αληθινή και αιώνια ζωή επιδιώκουν να στερήσουν από τους πιστούς οι πολέμιοι και συκοφάντες της Θ. Ευχαριστίας, χωρίς να έχουν κανένα επιστημονικό ή στατιστικό δεδομένο, που να δικαιολογεί το επιχείρημά τους ότι η Θ. Ευχαριστία μεταδίδει ασθένειες και ιώσεις.

    Το γεγονός αυτό, όμως, είναι εκείνο που τους εκθέτει και τους διαψεύδει επιστημονικά και που προβληματίζει τους πλείστους Έλληνες και τους ωθεί να καταλαβαίνουν την αλήθεια του θέματος.

    Διότι όλοι γνωρίζουν ότι οι άνευ επιστημονικών δεδομένων, επιστημονικοφανείς μόνον ισχυρισμοί ορισμένων μετατρέπουν τις αναπόδεικτες θέσεις τους σε μια ιδεολογικού χαρακτήρα πολεμική, κατά της Ορθοδόξου Πίστεως και ζωής, δηλαδή σε μια -άσχετη με την Επιστήμη- φλυαρία.

    Με τέτοιες και πολλές άλλες -γνωστές διαχρονικά συκοφαντικές και λασπολογικές μεθόδους- προσπαθούν τον τελευταίο καιρό ορισμένοι, κατά τη γνώμη μας ματαίως, να μειώσουν ή να φθείρουν την πίστη των ορθοδόξων Ελλήνων, η οποία, όμως, όπως συμβαίνει πάντα εδώ και 2000 χρόνια, αντί να λυγίζει, αυξάνεται και ενδυναμώνεται, πάντοτε εν Χριστώ.

    Ωστόσο, αυτές οι ιδεοληπτικές και μη επιστημονικές αποφάνσεις ορισμένων, δυστυχώς, συντελούν στην ανέγερση τειχών και όχι γεφυρών στις σχέσεις Επιστήμης και Πίστεως, και οδηγούν σε μια πλασματική αντίθεση μεταξύ τους και δικαιώνουν τους σωστούς Επιστήμονες, οι οποίοι θεωρούν ότι η Επιστήμη δεν λειτουργεί επιστημονικά, εάν και όταν επιστήμονες σπεύδουν να αποφαίνονται για θέματα, που δεν έχουν αποδειχθεί πειραματικά και ερευνητικά, χωρίς να βασίζονται δηλαδή οι θέσεις τους σε διαθέσιμες επιστημονικές έρευνες.

    Η διαχρονική αλήθεια για τη Θ. Ευχαριστία, που αποδεικνύει, μέσα από την εμπειρία και την ιστορία, ότι το Άγιο Σώμα και Αίμα του Χριστού δεν μεταδίδει ιώσεις και ασθένειες, όχι μόνον δεν έχει διαψευσθεί ποτέ, αλλά, επιπλέον, έχει επιβεβαιωθεί πλειστάκις και επιβεβαιώνεται και τώρα, στην εποχή του Κορωνοϊού.

    Όσοι Χριστιανοί πειστούν να ακολουθήσουν αυτές τις μη χριστιανικές αλλά και μη επιστημονικές συνταγές του φόβου και της αμφιβολίας και εγκαταλείψουν την πίστη τους προς τον Χριστό, οφείλουν να γνωρίζουν ότι η θεληματική αποχή από τη Θ. Ευχαριστία αποτελεί πτώση του ανθρώπου στην κατάσταση της ακοινωνησίας, που στερεί τον άνθρωπο από τη χάρη της κοινωνίας και εκθέτει την ύπαρξή του σε κίνδυνο πνευματικού θανάτου.

 

 2. Η  ΠΕΠΛΑΝΗΜΕΝΗ
 ΚΑΙ ΑΡΑ ΜΗ ΘΕΟΦΙΛΗΣ 
ΠΡΟΤΡΟΠΗ ΤΗΣ  ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ
δηλ. ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ: 

 

Παναγιώτατε, 

Μακαριώτατε,

Σεβασμιώτατοι,

__________Επιτρέψατέ μοι παρακαλώ, εξ αφορμής των οδηγιών Σας διά την εφαρμογήν της μάσκας και διά τα λοιπά μέτρα προστασίας των πιστών από τον Κορωνοϊό εντός του Ορθοδόξου Ναού, δηλ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, να Σας ερωτήσω μερικά απλά πράγματα: 

    α) Εις τον Ναόν προσερχόμεθα όσοι πιστεύουμε στον αληθινό Θεό! 

    β) Αλλά και οι δεήσεις του ιερουργούντος κληρικού προς τον Πανάγαθον Θεόν αφορούν και αγκαλιάζουν ΜΟΝΟΝ ΕΚΕΙΝΟΥΣ, οι οποίοι τρέφουν στην καρδιά τους αγάπην πρός τον Χριστόν καί θερμουργόν  πίστιν πρός τον Τριαδικόν Θεόν. 

    γ) Συνεπώς, όσοι προσέρχονται στον ιερό Ναό  με ελλειπή πίστιν ΔΕΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ   στα αιτήματα τοι ιερουργούντος ιερέως πρός το Θεόν.

    δ) Συνεπώς η  προσέλευσις ενός πιστού στο Ναό με την μάσκα στο πρόσωπό του, η τήρησις των αποστάσεων εντός του Ναού, τις οποίες υποδεικνύετε Σεις οι Συνοδικοί με την υπ’ αρθμ. 3027 Εγκύκλιόν Σας και τα λοιπά μέτρα έχουν ως αποτέλεσμα να ΚΑΤΑΤΑΣΣΟΥΝ ΤΟΝ ΠΙΣΤΌ, που θα πειθαρχήσει στα μέτρα Σας ΣΤΗΝ ΧΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΑΠΙΣΤΩΝ, δηλ. ΤΩΝ ΕΧΟΝΤΩΝ ΑΣΘΕΝΗ ΠΙΣΤΙΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟΝ! ‘Ετσι όμως αποκλείονται από το σύνολον των προσώπων, για τα οποία προσφέρεται η αναίμακτος Θυσία. Με άλλα λόγια, ΣΕΙΣ ΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, οι οποίοι εξ ορισμού είσθε «ΕΙΣ ΤΥΠΟΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΝ ΧΡΙΣΤΟΥ», αντί να ενισχύετε την πίστιν των ανθρώπων, των εισερχομένων στο Ναό, για να λάβουν την ευλογίαν και την Χάριν του Χριστού, ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΤΗΝ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΝΕΤΕ! Δεν είσθε, λοιπόν, όργανα του Σωτήρος Χριστού, αλλά του ΔΙΑΒΟΛΟΥ! Διότι ο Διάβολος πολεμάει την πίστιν μέσα στην καρδιά μας! 

        Με την ΟΛΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΝ Εγκυκλιόν Σας  αποκλείετε τους πιστούς από την αγκάλην του Επουρανίου Πατρός! Μειώνετε την πρός τον Θεόν πίστιν στις καρδιές των!  Τους οδηγε;iτε στην πλάνη! Ο Θεός  σώζει καί όχι ο κ. Μητσοτάκης! Ο Χριστός σώζει με την Χάριν Του! Ούτε  ο Πρωθυπουργός μας σώζει, ούτε ο κ. Χαρδαλιάς, ούτε ο κ. Σύψας, ούτε όλοι οι άλλοι, τα φερέφωνα της Παγκοσμιοποιήσεως  με τις μάσκες των!

      Οι εντολές των Κυβερνώντων, δηλ.των Αθέων και Μάγων, που μας κυβερνούν, εφαρμόζονται και υλοποιούνται από Υμάς, τους Αρχιερείς! Απλούστατα όλοι αυτοί, οι οποίοι θα εφαρμόσουν τις εν- τολές Σας, αποστερούν τους εαυτούς των από τα δώρα της Θείας Χάριτος. Τα δώρα του Θεού ΔΕΝ ΗΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΣΚΙΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΤΩΝ, ΑΦΟΥ ΚΑΤΑΦΕΥΓΟΥΝ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΑΣΚΑΣ! Αντί, λοιπόν, να αγιάζετε τι ψυχές των πιστών, τις απογυμνώνετε από την σώζουσα Χάριν του Σωτήρος Χριστού! Αντί να επαυξάνετε μέσα τους την σώζουσα πίστιν στον Πανοικτίρμονα Θεό, τους αφαιρείτεε από την ψυχήν τους και αυτήν την αναιμικήν, την ολίγην πίστιν, που έχουν μέσα τους, και τους μεταφορφώνετε σε ΜΑΣΚΑΡΑΔΕΣ! Τους εξάγετε από την πατρική αγκάλη του Θεού και τους καταδικάζετε στην απώλεια!

 

  Ιδού, λοιπόν, η απόδειξις: 

    Εις την θείαν λειτουργίαν ικετεύομεν τον Κύριον! 

 «Υπέρ του αγίου Οίκου τούτου και των μετά πίστεως, ευλαβείας… εισιόντων εν αυτώ, του Κυρίου δεηθώμεν». Άρα οι ολιγόπιστοι, δηλ. οι φέροντες την μάσκα, οι μασκαράδες, ΔΕΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ στην δέηση αυτή! αφού δεν προσέρχονται «μετά πίστεως», ότι στο σπίτι του Θεού ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΜΕ ΜΙΚΡΟΒΙΑ!

. Και συνεχίζουμε: «Αντιλαβού, σώσον, ελέησον και διαφύλαξον ημάς ο Θεός…». Άρα, αφού εμείς αυτο-προστατευόμεθα με την μάσκα, Ο Χριστός δεν ΘΑ ΜΑΣ ΑΓΚΑΛΙΑΣΗ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΦΥΛΑΞΗ με την Χάριν Του!   

* «Σώσον ημάς Υιέ Θεού…ψάλλοντάς Σοι αλληλούϊα».     Άρα, αφού εμείς εισερχόμεθα στο Ναό προστατευμένοι από την μάσκαν, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ, ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΧΟΥΜΕ  ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ από την μάστιγα του Κορωνοϊού!    

* Στο Ευαγγέλιο της ημέρας, σήμερα Κυριακή 18.10.2020, οι Μαθηταί, επιστρέφοντες από την μίαν συγκεκριμένην αποστολήν είχον αποκτήσει μια εξαιρετική εμπειρία! Γεμάτοι από ενθουσιασμόν έλεγον πρός τον Κύριον: «Κύριε, και τα δαιμόνια υποτάσσεται ημίν…»!  Εάν, λοιπόν, και ο πιστός, προσερχόμενος στον Οίκο του Θεού παραδώσει τον εαυτόν του στην Πρόνοια του Θεού,  τότε θα λάβει ουράνιες ευλογίες καί θα γευθή την γλύκα του Θεού!  Ώστε η μάσκα γίνεται εμπόδιον, εάν θέλουμε να λάβουμε και εμείς «ουρανίων Μυστηρίων αποκαλύψεις». Η μάσκα, δυστυχώς, ακυρώνει την πρός τον Θεόν πίστιν της ψυχής μας, καθ’ ότι «ει ο Θεός μεθ’ ημών, ουδείς καθ’ ημών»!  

 

* Και για να τελειώνουμε: Στην διάρκεια της θείας λειτουργίας επαναλαμβάνεται η πρόσκλησις: «εαυτούς και αλλήλους και πάσαν την ζωήν ημών Χριστώ τω Θεώ παραθώμεθα». Πλήν όμως όποιος προσέρχεται στο Ναό, χρησιμοποιώντας την μάσκα για την προστασία του εαυτού του από τον Κορωνοϊό ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΗ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟ, καθ’ όσον ο ίδιος ο άπιστος-πιστός έχει λάβει τα μέτρα της αυτοπροστασίας του! Ιδού  απόδειξις στην παρακάτω φωτογραφία! Καθώς βλέπετε, οι εκκλησιαζόμενοι, εφαρμόζοντες τις δαιμονικής εμπνεύσεως οδηγίες Σας, έχουν λάβει μόνοι τους τα μέτρα της προστασίας των. Συνεπώς δεν χρειάζονται την προστασία του Θεού! Αντιθέτως όμως! Όσοι χριστιανοί εισέρχονται στο Ναό ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΜΑΣΚΑ, αυτοί εμπιστεύονται την ασφάλεια και την σωτηρία τους στον ΟικοΔεσπότη Χριστό. Αυτοί, λοιπόν, εφαρμόζουν τά λόγια του ιερέως: «εαυτούς καί αλλήλους και πάσαν την ζωήν ημών Χριστώ τω Θεώ παραθώμεθα». Και σώζονται!  

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ