Του Αλεξάνδρου Π. Κωστάρα

Ομότιμου Καθηγητή Νομικής Σχολής Πανεπιστημίου Θράκης

Ο τίτλος του άρθρου δεν αποδίδει κάποιο πραγματικό περιστατικό. Τέτοια περιστατικά από ετερόθρησκους σε μουσουλμανικές χώρες και μάλιστα στην Μητρόπολη του Μωαμεθανισμού είναι αδιανόητα. Μόνον ως ανέκδοτα θα μπορούσαν να ακουσθούν, αν ληφθεί υπόψη ότι πράξεις ασέβειας απέναντι στον «Προφήτη» και στους χώρους της λατρείας του τιμωρούνται σε φονταμενταλιστικά καθεστώτα με την εσχάτη των ποινών. Αλλωστε ειδικά στη Σαουδική Αραβία – και το ίδιο θα ισχύει, υποθέτω, σε πολλά άλλα μουσουλμανικά κράτη – απαγορεύεται με απειλή ποινικής τιμωρίας η ίδρυση και λειτουργία ευκτήριων οίκων άλλων θρησκειών, εκτός από εκείνους που είναι αφιερωμένοι στον Αλλάχ και στον «Προφήτη» του.

Σύμφωνα με πληροφορίες Ελληνο-Ορθόδοξων Χριστιανών που διαμένουν στη Σαουδική Αραβία, τις λειτουργίες τους κάθε Κυριακή και τις μεγάλες Εορτές (Χριστούγεννα, Πάσχα, της Παναγίας κ.λπ.) τις τελούν οι ιερείς που υπάρχουν εκεί – και κυκλοφορούν φυσικά με πολιτική περιβολή – εκ περιτροπής στα σπίτια των διαφόρων ομογενών πιστών χρησιμοποιώντας ως Αγία Τράπεζα το Αντιμίνσιον. Συνθήκες της εποχής των Διωγμών. Είκοσι περίπου αιώνες από τότε, όταν ο φόβος επιστέγαζε την λατρεία του Τριαδικού Θεού στις κατακόμβες. Σήμερα πάλι τα ίδια. Θεία λατρεία εν κρυπτώ και παραβύστω σε χώρους υπεράνω πάσης υποψίας!

Θα μπορούσε ίσως κάποιος να ρωτήσει εδώ, προς τι όλα αυτά. Η απάντηση είναι απλή. Αποτελούν σκέψεις που τις «γεννάει» ο νόμος του συνειρμού των παραστάσεων. Δεν μπορείς να προσπεράσεις το γεγονός ότι οι μουσουλμάνοι στις χώρες τους μάς απαγορεύουν τη λατρεία του Θεού μας και μας κλείνουν μάλιστα φυλακή, εάν επιχειρήσουμε να το πράξουμε, ενώ εμείς εδώ τους χτίζουμε Τεμένη με χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων! Λες και δεν μπορούν οι μουσουλμάνοι να τα χτίσουν με δικούς τους πόρους, όπως άλλωστε κάνουν οι Ορθόδοξοι πιστοί, οι οποίοι ανεγείρουν τους Ιερούς Ναούς τους με εισφορές και εράνους μεταξύ τους, χωρίς ποτέ η Πολιτεία να συνδράμει οικονομικά την ανέγερσή τους! Ούτε μπορείς να μην κάνεις κάποιες συγκρίσεις, όταν μαθαίνεις ότι μουσουλμάνοι λαθρομετανάστες στη χώρα μας, αντί να είναι ευγνώμονες για τη φιλοξενία που τους παρέχει η ελληνική κοινωνία, δεν χάνουν την ευκαιρία να εκδηλώνουν την εμπάθεια και τη μισαλλοδοξία τους προς τα πιστεύματα της επικρατούσης θρησκείας στην Ελλάδα, αλλά και την απέχθειά τους προς τους χώρους λατρείας αυτής. Πρόσφατα έγινε στόχος τους μία Εκκλησία στην Χίο. Τις προάλλες γκρέμισαν έναν Σταυρό στη Μυτιλήνη, ενώ πριν από μερικά χρόνια έκαψαν τις εικόνες στους κοιτώνες και ρήμαξαν τις εγκαταστάσεις της Σχολής Αστυφυλάκων στην Κομοτηνή, η οποία διέκοψε την λειτουργία της επί διετία (!), για να τους παράσχει στέγη και τροφή. Οι «φωστήρες» μάλιστα της ηγεσίας της Αστυνομίας εκείνης της περιόδου δεν αρκέστηκαν μόνο στην αναστολή λειτουργίας της Σχολής Αστυφυλάκων. Για να ολοκληρώσουν το θεάρεστο έργο που επιτέλεσαν με το προσωρινό κλείσιμο της Σχολής, άσκησαν από πάνω και πειθαρχικές διώξεις εναντίον των Αστυνομικών (βαθμοφόρων και μη), οι οποίοι προσπάθησαν να εμποδίσουν την υλοποίηση της παράλογης απόφασης της ηγεσίας τους!

Οι σκέψεις αυτές δεν υπονοούν ασφαλώς ότι πρέπει να «πληρώνουμε» τους μουσουλμάνους στην Ελλάδα με το ίδιο ακριβώς «νόμισμα» που χρησιμοποιούν στις πολιτισμικές τους «συναλλαγές» μαζί μας, στις χώρες τους. Η Ελλάδα ούτε ήταν ούτε πρόκειται να γίνει ποτέ Σαουδική Αραβία. Οχι διότι το απαγορεύουν το Σύνταγμα και οι Διεθνείς Συμβάσεις για τα ανθρώπινα δικαιώματα, αλλά διότι δεν το ανέχεται αυτό ο πολιτισμός μας. Από το σημείο όμως αυτό μέχρι την αδιαφορία μας για την «ασέλγεια» των μουσουλμάνων λαθρομεταναστών στα πιστεύματά μας και στους χώρους της λατρείας του Θεού μας υπάρχει τεράστια απόσταση. Βέβαια δεν είναι όλοι οι μουσουλμάνοι αναιδείς ακτιβιστές προς τα σεβάσματα της χώρας που τους φιλοξενεί, όπως δεν είναι τζιχαντιστές όλοι οι μουσουλμάνοι. Η διαπίστωση αυτή μας επιτρέπει να ξεχωρίζουμε από το πλήθος των μουσουλμάνων λαθρομεταναστών τους δράστες παρανόμων πράξεων και να τους αντιμετωπίζουμε όπως τους πρέπει, χωρίς όμως να παραβλέπουμε την «μήτρα» που τους «γεννάει» και έχει εγκατασταθεί στη χώρα μας.

Τι κάναμε, αλήθεια, με τους δράστες όλων των παρανομιών που αναφέραμε πιο πάνω; Τίποτε απολύτως. Δεν υποβληθήκαμε καν στον κόπο να τους αναζητήσουμε και να τους τιμωρήσουμε όπως τους αξίζει. Και τιμωρία δεν είναι μόνο να τους κλείσεις φυλακή. Τιμωρία – και μάλιστα πιο «τσουχτερή» για αυτούς – είναι και να τους στερήσεις αυτό που επιδιώκουν με την αυθαίρετη έλευσή τους στη χώρα μας: Την άδεια παραμονής. Σε αυτές τις περιπτώσεις η άμεση σύλληψη και απέλαση του αναιδούς ακτιβιστή είναι η ενδεδειγμένη τιμωρία του. Οσο για την «μήτρα» που «γεννάει» τους αναιδείς ακτιβιστές και τους τζιχαντιστές, είναι αφελές να πιστεύει κάποιος ότι θα ελέγξει από μόνη της την ποιότητα εκείνων που φέρνει στον κόσμο «προικισμένους» με τα δικά της «γονίδια». Και το ίδιο αφελές είναι, αν δεν είναι ανατριχιαστικό, να προσδοκά κάποιος τη μετεμψύχωση του χιτλερικού Μένγκελε για να ξαναφτιάξει με την δική του συνταγή τα εξωφρενικά «εκκολαπτήρια» ψυχών (Lebensborn), ώστε να γεννιούνται άνθρωποι κατά παραγγελία με χιτλερικές ή άλλες προδιαγραφές.

 Ας αφήσουμε λοιπόν στην άκρη τις γενετικές παρεμβάσεις στην μουσουλμανική «μήτρα», αλλά και σε κάθε άλλη «μήτρα» να επιτελέσει την βιολογική της λειτουργία. Και εάν μας ενοχλεί η «παραγωγή» της, ας κάνουμε κάτι άλλο εφικτό και απολύτως θεμιτό: Ας την απομακρύνουμε από τη χώρα, για να της στερήσουμε έτσι τη δυνατότητα να «γεννοβολάει» προβλήματα στον τόπο μας. Εκείνοι δε που με περισσή αφέλεια πιστεύουν ότι οι μουσουλμάνοι λαθρομετανάστες οι οποίοι «κατακλύζουν» τη χώρα, θα «ενσωματωθούν» ομαλά στον πληθυσμό της και θα λύσουν, αντί να δημιουργήσουν προβλήματα, ας κάνουν τον κόπο να ρίξουν μια ματιά στις χώρες που άνοιξαν τις «πύλες» τους στους μουσουλμάνους λαθρομετανάστες. Η εικόνα που παρουσιάζουν οι κοινωνίες τους δεν είναι τίποτε άλλο από «σκηνές» ενός «έργου» που θα προβληθεί «προσεχώς» και στις δικές μας «οθόνες» εάν δεν σταματήσουμε άμεσα, εδώ και τώρα, τα «γυρίσματα» αυτού του «έργου» στη χώρα μας, απελαύνοντας όλους ανεξαιρέτως τους λαθρομετανάστες, παλιούς και νέους.