Αρχική » Ο «προοδευτικός πόλος» αλληλέγγυος των εμπρηστών

Ο «προοδευτικός πόλος» αλληλέγγυος των εμπρηστών

από christina

 

Του Αλεξάνδρου Π. Κωστάρα,Ομότιμου Καθηγητή Νομικής Σχολής Πανεπιστημίου Θράκης

 

Με τον εμπρησμό στη δομή της Μόριας της Λέσβου ασχοληθήκαμε στο προηγούμενο άρθρο. Δεν θα είχαμε κανέναn λόγο να επανέλθουμε σε αυτόν, εάν δεν ακολουθούσαν οι προκλητικές δηλώσεις αλληλεγγύης στους Αφγανούς εμπρηστές από ανθρώπους του λεγόμενου «προοδευτικού πόλου». Ο «πόλος» αυτός που έχει συσπειρώσει, ως γνωστόν γύρω του όλους τους άθεους εθνομηδενιστές και τους πάσης φύσεως δικαιωματιστές, οι οποίοι τάσσονται υπέρ της πολιτικής των ανοικτών συνόρων, έδωσε το «στίγμα» του αμέσως μετά το συμβάν της Μόριας. Τον βλέπουμε να κατεβαίνει σε μία «παρέλαση» αλληλεγγύης προς τους εμπρηστές λαθρομετανάστες με τη «σημαία» του και τους «παραστάτες» της. «Σημαιοφόρος» του «πόλου» ποιος άλλος; Ο κ. Αντώνης Λιάκος, Καθηγητής του Πανεπιστημίου Αθηνών και «γενετιστής» ιστορικός της εποχής μας, ο οποίος καλλιεργεί μία μεταλλαγμένη ιστορική γνώση, αφού παρεμβαίνει στον αληθινό πυρήνα των ιστορικών γεγονότων και τον αντικαθιστά με έναν άλλον επεξεργασμένο πυρήνα δικής του επινόησης και κατασκευής. Είναι αυτός που βοήθησε τους Πανέλληνες να ανασκευάσουν την ιστορική πλάνη τους σε σχέση με τον Παύλο Μελά, λέγοντας ότι ο νεαρός αυτός υπερασπιστής της Μακεδονίας που θυσιάστηκε για αυτήν και για την Πατρίδα, δεν ήταν τελικά Μακεδονομάχος, όπως τον παρουσιάζει η ιστορία, αλλά «τζιχαντιστής» της εποχής του (!), όπως θέλει να τον βλέπει ο εν λόγω «γενετιστής» ιστορικός.

Τι σόι «σημαιοφόρος» του «προοδευτικού πόλου» θα ήταν ο σπουδαίος αυτός ακαδημαϊκός διδάσκαλος, εάν δεν μας παρουσίαζε κάτι ξεχωριστό από τους άλλους, τους κοινούς θνητούς του «πόλου»; Εφτιαξε λοιπόν την καινούργια θεωρία του, με την οποία επιφέρει μία ακόμη ανατροπή στα κοινώς παραδεδεγμένα και μας την λανσάρει για πρώτη φορά επισήμως στη σχετική «παρέλαση» του «πόλου». Με τη θεωρία αυτή ο κ. Αντώνης Λιάκος υποστηρίζει ότι ο εμπρησμός δεν είναι έγκλημα, όπως πιστεύουν οι πολλοί, αλλά δικαίωμα εκείνου που του στερούν κάποιοι την ελευθερία του, όπως την αντιλαμβάνεται ο φορέας της. Ας δούμε, πώς μας το λέει αυτό ο εν λόγω σπουδαίος καθηγητής της ιστορίας με την προσωπική του ανάρτηση στο facebook: «Αν ήμουν και εγώ 16-17 ετών, είχα περάσει χίλια μύρια κύματα για να φτάσω σε ευρωπαϊκή γη της επαγγελίας και βρισκόμουν στην κόλαση της Μόριας και εγώ φωτιά θα έβαζα! Να μην αφήσουμε ανυπεράσπιστους τους Αφγανούς νεαρούς πρόσφυγες. Να οργανώσουμε τη νομική τους υπεράσπιση. Είναι και δημοκρατικό και ανθρωπιστικό καθήκον μας». Θα σχολιάσουμε την καινοφανή αυτή θεωρία του κ. Λιάκου, αφού όμως πρώτα αναφέρουμε τι είπαν για τη θεωρία αυτή δύο από τους παραστάτες της «σημαίας» του «πόλου». Ο ένας από αυτούς είναι «ο πολύς το δέμας» κ. Φίλης, που έχει χρηματίσει και Υπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων στην Κυβέρνηση της «αριστεράς του τίποτα». Ο δε έτερος είναι ο γνωστός και μη εξαιρετέος διαμορφωτής της κοινής γνώμης, δημοσιογράφος μεγάλης απογευματινής εφημερίδας, που έχει αναλάβει από τη στήλη του να μας δίνει καθημερινά τις «αγιογραφίες» που φτιάχνει ο «χρωστήρας» του λόγου του.

Ο κ. Φίλης παρουσίασε τον εν λόγω «γενετιστή» πανεπιστημιακό περίπου ως «Μεσσία» του προοδευτικού «πόλου». «Πήρε στους ώμους του», μας είπε, «την ντροπή όλων μας» (!), χωρίς ωστόσο να διευκρινίζει, για ποιο ακριβώς πράγμα αισθάνεται ντροπή, για όσα υποστηρίζει ή για εκείνα που εμμέσως πολεμάει; Από τη μεριά του ο «αγιογράφος» δημοσιογράφος μπορεί να μην έβαλε «φωτοστέφανο» στον κ. Λιάκο, συμφώνησε όμως στην ουσία με τη θεωρία του. Αφού πρώτα επεσήμανε ότι ο εμπρησμός της Μόριας έφερε στην επιφάνεια πολλούς μύθους, μας τους απαρίθμησε στη συνέχεια, αποκρύπτοντας όμως τους σπουδαιότερους από αυτούς, όπως είναι π.χ. πρωτίστως η φενάκη του προοδευτισμού τον οποίο ευαγγελίζονται οι εντασσόμενοι υπό τη «σημαία» του «πόλου». Κατέληξε δε στη διαπίστωση ότι η λαθρομετανάστευση είναι νομοτελειακά αναπόφευκτη (!). Επομένως, όπως λέει, αντί να ματαιοπονούμε προσπαθώντας να την περιορίσουμε και να την ελέγξουμε, θα ήταν καλύτερο να την οργανώσουμε. Για την τεκμηρίωση του συλλογισμού του παραπέμπει ο «αγιογράφος» σε ανάλογες απόψεις ενός Γάλλου δημοσιογράφου. Εχω όμως την αίσθηση ότι τον συλλογισμό αυτόν ο «αγιογράφος» του «πόλου» μάλλον τον εμπνεύσθηκε από σχετικό σύνθημα που ρυπαίνει τα Πανεπιστήμια, με το οποίο οι Ρουβίκωνες και οι άλλες αναρχικές συλλογικότητες προτρέπουν τις φοιτήτριες: «Αν δεν μπορείς να αποφύγεις τον βιασμό, χαλάρωσε τουλάχιστον να τον απολαύσεις»! Εξωφρενικοί συλλογισμοί που προσπαθούν να μας εγκλωβίσουν στον αμοραλισμό και στην αφασία εκείνων που τους διατυπώνουν. Τέλος ο σπουδαίος αυτός «αγιογράφος», τοποθετούμενος στον εμπρησμό της Μόριας, μάς προτρέπει να δώσουμε μεγαλύτερη έμφαση στην ευαισθησία έναντι της αυστηρότητας και στην ανθρωπιά έναντι της νομιμότητας.

Δεν ξέρει από πού να αρχίσει και πού να τελειώσει κάποιος, καθώς «βομβαρδίζεται» η σκέψη του από αναρίθμητες αμφίσημες έννοιες, οι οποίες εκπορεύονται από τον «προοδευτικό πόλο» και πλαισιώνουν την πρωτάκουστη θεωρία του κ. Λιάκου. Μέσα από τις λέξεις αυτές μάταια ψάχνει να βρει ένας λογικά και πατριωτικά σκεπτόμενος στοχαστής, απάντηση στα αναρίθμητα ερωτήματα που θέτει η προαναφερθείσα θεωρία, όπως π.χ.: Ποια είναι σήμερα η «Γη της Επαγγελίας» και αντί ποίου τιμήματος δέχθηκαν οι σύγχρονοι Ροβινσώνες, μουσουλμάνοι λαθρομετανάστες, να διασχίσουν χίλια μύρια κύματα μακριά από το Αϊβαλί για να φτάσουν στην Ελλάδα; Πού βρίσκεται αλήθεια, η «κόλαση», την οποία μνημονεύει ο κ. Λιάκος; Στις χιλιάδες των εθελουσίως και αυθαιρέτως στοιβαγμένων σε ένα μικρό νησί εισβολέων μουσουλμάνων λαθρομεταναστών ή στις μεθοδευμένες, μαζικές και ανεξέλεγκτες ροές τους που δημιουργούν «πλημμυρικά» φαινόμενα σε ένα ήρεμο νησί του Αιγαίου και «πνίγουν» κυριολεκτικά τους κατοίκους του; Γιατί είναι δικαίωμα των εισβολέων λαθρομεταναστών να θέλουν να κάψουν τα κελιά τους στη Μόρια για να διεκδικήσουν «σουίτες» στην ενδοχώρα και δεν είναι δικαίωμα της Ελλάδος να τους κρατήσει στον χώρο της εισβολής με τα μέσα που διαθέτει, προτιθέμενη να τους επαναπροωθήσει στην απέναντι όχθη από όπου κατέπλευσαν στη Μόρια; Πού βρίσκεται τελικά η ευαισθησία, την οποία μας καλεί να δείξουμε ο προαναφερθείς αγιογράφος; Στη μέριμνα μήπως κακοπάθουν οι εισβολείς στη χώρα λαθρομετανάστες ή στην ανύστακτη έγνοια όλων μας να διαφυλάξουμε ως κόρη οφθαλμού το Ελληνικό Εθνος, που έχουν πέσει επάνω του να το «κατασπαράξουν» εκείνοι οι οποίοι θέλουν να το εξαφανίσουν με την αρωγή των λαθρομεταναστών; Είναι ατέλειωτος ο κατάλογος των «γιατί» που αφήνουν αναπάντητα οι σημαιοφόροι και οι παραστάτες του «προοδευτικού πόλου».

Ας μη λησμονούμε λοιπόν όλοι ότι οι άνθρωποι του λεγόμενου «προοδευτικού πόλου» μας κυβέρνησαν πρόσφατα 4 χρόνια και φιλοδοξούν να επανέλθουν στην εξουσία, για ολοκληρώσουν την αποδόμηση της χώρας που την άφησαν ημιτελή. Οσο για εκείνους οι οποίοι μένουν προσκολλημένοι στις παραδοσιακές μορφές άλωσης που εφήρμοσε ο Μωάμεθ ο Β΄ ο Πορθητής, καλό είναι να ρίξουν μία προσεκτική ματιά σε αυτά που συντελούνται σήμερα στην Ελλάδα. Τότε σίγουρα θα αντιληφθούν, ποιες είναι οι σύγχρονες μορφές άλωσης που εφαρμόζουν συστηματικά και αδιάκοπα οι σημερινοί πολιορκητές της χώρας, συνεργούντος διά της αφελείας ή της συγκαλυμμένης δολιότητός του του «προοδευτικού πόλου».

 

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ