Γράφει ο π. Αντώνιος Χρήστου

Προϊστάμενος Ι.Ν. Προφήτου Ηλία Κόρμπι Βάρης, της Ι. Μ. Γλυφάδας Ε. Β. Β. & Β. 

Αγαπητοί Αναγνώστες, είμαι σίγουρος ότι σας παραξενεύει ο τίτλος του σημερινού άρθρου μας, ίσως και με την ολοκλήρωση της ανάγνωσής του, να σας παραξενέψει και η θεματολογία του. Με αφορμή όμως άλλης μιας «παρέλασης» αυτής του Athens Pride 2019 στο κέντρο της Αθήνας το οποίο είχε κεντρικό σύνθημα «Ο δρόμος έχει τη δική μας ιστορία» και ένα άρθρο αχαρακτήριστο (στην κυριολεξία) που δημοσιεύτηκε από την σελίδα του zougla.gr με τίτλο «Πολλοί άνθρωποι καταφεύγουν στον Θεό επειδή δεν τους καταδέχεται η Αμαρτία» (https://www.zougla.gr/media/article/poli-an8ropi-katafevgoun-ston-8eo-epidi-den-tous-katadexete-i-amartia) με υπογραφή ψευδώνυμου «Ο Υπο-Κοσμικός» (Σάββατο 8 Ιουνίου), μας προκάλεσε να απαντήσουμε.

Πριν ξεκινήσουμε να ενημερώσουμε όσους δεν γνωρίζουν και να υπενθυμίσουμε σε όσους γνωρίζουν, ότι το Athens Pride αποτελεί ορόσημο για τη ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα, καθώς συμπληρώθηκαν 15 χρόνια από το πρώτο Pride στην Αθήνα, 50 χρόνια από την εξέγερση του Στόουνγουολ στους δρόμους της Νέας Υόρκης, στις 28 Ιουνίου 1969, η οποία στάθηκε αφορμή για να δημιουργηθεί ένα μεγάλο κίνημα αντίδρασης για την κοινότητα και ιδιαίτερα φέτος ήταν αφιερωμένο στη μνήμη Ζακ Κωστόπουλου, που όλοι είδαμε από τους δέκτες της τηλεοράσεως πως χάθηκε στις 21 Σεπτεμβρίου 2018. Οι συμμετέχοντες υπό τους ήχους τυμπάνων, κρατώντας σημαίες στα χρώματα του ουράνιου τόξου πραγματοποιούν πορεία προς την Ομόνοια, με σκοπό διακρίσεις και τις προκαταλήψεις σε βάρος των ΛΟΑΤΚΙ.

 

Εχουν αντιστραφεί οι διακρίσεις

Ολα αυτά ακούγονται ωραία στο γραπτό κείμενο, αν όμως είσαι εκεί ή το παρακολουθήσεις από βίντεο ή φωτογραφίες, αν ακούσεις τις δηλώσεις των διοργανωτών ή των συμμετεχόντων και ιδιαίτερα κείμενα σαν αυτό που παραπέμπουμε παραπάνω, θα διαπιστώσει κανείς ότι πλέον «οι διακρίσεις και οι προκαταλήψεις σε βάρος των ΛΟΑΤΚΙ», μάλλον έχουν αντιστραφεί και συμβαίνει το αντίστροφο, για όποιον είναι ετερόφυλος, είναι μέλος της Ορθόδοξης Εκκλησίας (όχι του παπά Κλεομένη ή της Ελένης Λουκά που είναι ακραίοι ή γραφικοί και δεν ανήκουν στους κόλπους της, αφού είναι Γ.Ο.Χ).! Πλέον ο αντιρατσιστικός νόμος τους προστατεύει τόσο πολύ, που όποιος στραφεί έστω και λεκτικά αλλά με επιχειρήματα εναντίον τους, κινδυνεύει να καταδικαστεί (στη χειρότερη περίπτωση) ή να συρθεί στα δικαστήρια (στην καλύτερη…)· για να υπάρχει φυσικά ο φόβος ή η απομόνωση φωνών που αντιτίθενται στα σχέδιά τους. Επειδή όμως θα μιλήσουμε με τη γλώσσα της αλήθειας και πραγματικά όχι εμπάθειας, εμείς προχωράμε στις παρακάτω γραμμές.

 

Αλλο τι είμαι και άλλο τι θέλω να είμαι

Μέσα από αυτό το άρθρο μας λοιπόν, θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε στα κύρια σημεία στο άρθρο που δημοσιεύτηκε παραπάνω· αντιλαμβάνεστε ότι για λόγους έκτασης και συντομίας δεν μπορούμε να το αναδημοσιεύσουμε όλο άμεσα, μόνο έμμεσες αναφορές, στα τρωτά του σημεία, εκεί που μας αφορούν και διαφωνούμε.

Στην αρχή του συγκεκριμένου άρθρου και σε όλη την παράγραφο, στην ουσία ανατρέπει την αλήθεια της Εκκλησίας και της Αγίας Γραφής  Γεν. 1,27 «και εποίησεν ο Θεὸς τον άνθρωπον, κατ᾿ εικόνα Θεού εποίησεν αυτόν, άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς». Μάλιστα ο αρθρογράφος θεωρεί όπως χαρακτηριστικά λέει «ότι αποτελεί μία από τις αναρίθμητες αποδείξεις ότι η Ηλιθιότητα του Ανθρωπίνου Είδους είναι απύθμενη» αν κάποιος πάει να πατήσει πάνω σε αυτή την αλήθεια. Από πού το συμπέρανε; Από άποψη Θεολογική; Από άποψη βιολογική και οντολογική του ανθρωπίνου είδους; Είναι άλλο πράγμα τι είμαι και πως πλάσθηκα και άλλο πράγμα τι θέλω να είμαι και πώς επέλεξα να ζω! Εμείς ως Εκκλησία δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με την άσκηση της ελευθερίας του ανθρώπου και τις επιλογές του, ο κάθε ένας να αναλάβει την ευθύνη των επιλογών του, όμως δεν μπορούμε να συναινέσουμε στην ανατροπή της οντολογίας και φυσιολογίας, στα ανθρώπινα πάθη και τις επιθυμίες, ανατρέποντας το θέλημα Του Θεού, ώστε να γίνονται αξίες παναθρώπινες και ο Θεός και όσοι τον ακολουθούν να στερούνται «αγάπης» και «κατανόησης». Δεν μπορούμε ο όρος Πατέρας και Μητέρα και ο ρόλος τους, από τόσο ιεροί και απαραίτητοι, να μετατρέπονται σε μία νύχτα Γονέας 1 και Γονέας 2, γιατί δεν βολεύει τις δικές τους επιλογές, που στο κάτω - κάτω βρήκανε και πάνε να ανατρέψουν και όχι τους επιβλήθηκαν, όπως εσφαλμένα προσπαθούν να πείσουν τη κοινή γνώμη!

Μιλάει ο αρθρογράφος για έναν εκβιασμό, με χυδαίες εκφράσεις, που δήθεν επιβάλλουν οι ετεροφυλόφιλοι στους ομοφυλόφιλους, ότι ή αλλάζουν ή θα πάθουν κακό…! Το αντίθετο συμβαίνει στη πράξη. Εχουμε αναφέρει και σε άλλο άρθρο μας στο παρελθόν με άλλη βέβαια αφορμή, ότι η ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα, στην αρχή εγείρει δικαιώματα, μετά ομιλεί για πλήρη ισότητα και όταν γίνει πλειοψηφία σε κοινωνίες και αποκτήσει τον απόλυτο έλεγχο και την ισχύ, τότε απαιτεί από όσους δεν ανήκουν στη κοινότητα απόλυτη αφομοίωση ή εξόντωση με απροκάλυπτους διωγμούς, κοινωνικά, νομικά, επαγγελματικά κ.α. Θα αναφέρουμε απλά το γνωστό και υπαρκτό παράδειγμα που κάποιος ανθοπώλης στο εξωτερικό, αρνήθηκε να στολίσει «τον γάμο» δύο ομοφυλόφιλων και αυτοί με συνεχόμενες νομικές αγωγές κατάφεραν να του κλείσουν το μαγαζί και νομικά και επαγγελματικά και οικονομικά να τον εξοντώσουν..! Το πιο απλό δεν θα ήταν να στραφούν σε άλλον ανθοπώλη; Ετσι δεν κάνει ένας που δεν βρίσκει εξυπηρέτηση σε οποιοδήποτε μαγαζί; Μόνο ένα ανθοπωλείο άλλωστε υπήρχε; Το συνειδησιακό πρόβλημα και η ελευθερία κάποιου δεν μετρά; Μόνο υποχρεώσεις; Κανένα δικαίωμα;

 

«Θρησκομανείς μεσαιωνιστές..»

Παρακάτω αναφέρει ο αρθρογράφος ότι: «Με τη (Λ.Ο.Α.Τ.Κ.Ι.) Σεξουαλικότητα ασχολούνται περισσότερο οι επικριτές της συγκεκριμένης κοινότητας παρά τα ίδια τα μέλη της κοινότητας». Αλήθεια; Ποιος το κάνει αξία ζωής; Δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι όλοι από παραδοσιακές οικογένειες προέρχονται, αυτές είναι οι ρίζες τους και δεν θα μπορούσαν να υπάρχουν ως υπάρξεις, αν δεν ήταν αυτοί με τους οποίους τώρα επικρίνουν και καταδικάζουν;

Στη συνέχεια μιλά «για “θρησκομανείς μεσαιωνιστές” που στα άτομα που δεν είναι “straight” τα αντιμετωπίζουν αποκλειστικώς ως “αντικείμενα”· που έχουν διαρκώς το μυαλό τους στο “ανώμαλο” σεξ· που δεν έχει συναισθήματα, ταλέντα, κοινωνική προσφορά, πνευματικές αναζητήσεις και ευγενείς δραστηριότητες». Δεν ξέρω τι βιώματα έχει ο αρθογράφος και δεν αμφισβητώ ότι υπάρχουν και πολλοί άνθρωποι ανακόλουθοι στην πίστη τους και σε όσα πρεσβεύει ο Χριστός και η Εκκλησία. Oμως μιλάμε ότι κάθε άνθρωπος είναι εικόνα Θεού και μπορεί να πραγματοποιήσει και το καθ’ ομοίωσιν. Επίσης αντικειμενικά να το πάρει κανείς θα δει ότι πολλοί σπουδαίοι στη μουσική, στις τέχνες και τα γράμματα, ήταν ομοφυλόφιλοι, αυτό δεν σημαίνει ότι η ομοφυλοφιλία τους τούς έκανε αυτό που είναι στον τομέα που διακρίθηκαν και ούτε κανείς δικαιούται να χλευάσει κανέναν για τις επιλογές του άλλου. Να διαφωνήσει μπορεί, να αντιπροτείνει μπορεί, όχι όμως να αναγκάσει κάποιον και φυσικά να τον υποβιβάσει από την ανθρώπινη αξία σε αντικείμενο. Η Εκκλησία μιλάει πάντα για αγάπη και σεβασμό στο ανθρώπινο πρόσωπο και ποτέ τα παντρεμένα ζευγάρια να μην κάνουν τον άλλον αντικείμενο ηδονής! Πώς κάποιος στο όνομα της αντικειμενικότητάς του, διαστρέφει διδασκαλίες και αμαυρώνει πορείες αιώνων;

 

Στα Σόδομα και τα Γόμορρα

Ο αρθρογράφος συνεχίζοντας χρησιμοποιεί στην ειρωνική του φράση: «Οπως γίνεται αντιληπτό, οι θέσεις στον «Παράδεισο» είναι κατειλημμένες από ετεροφυλόφιλους που χρησιμοποιούν τη Θρησκεία ως τη βολική περιγραφή της δικής τους κρεβατοκάμαρας.»! Εμείς δεν είμαστε στη θέση να κρίνουμε κανέναν. Μόνο ο Χριστός κρίνει! Οσοι μπαίνουν στη θέση της κρίσεως του Κυρίου, ουσιαστικά γινόμαστε στην κυριολεξία Αντί-Χριστοί, αφού οικειοποιούμαστε κάτι που δεν μας ανήκει. Αρα ο Θεός θα μας κρίνει όλους, αλλά δεν μπορούμε να μην διδαχθούμε από το τι έγινε στα Σόδομα και τα Γόμορρα και δεδομένου αυτού που λέει ο Απόστολος Παύλος: «η ουκ οίδατε ότι άδικοι βασιλείαν Θεού ου κληρονομήσουσι; μη πλανάσθε· ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτραι ούτε μοιχοί ούτε μαλακοί ούτε αρσενοκοίται» (Α Κορ. 6,9). Ο Απόστολος είναι επίσης και ποιμένας και αγωνίζεται για τη σωτηρία του ποιμνίου και γι’ αυτό προειδοποιεί, όμως δεν αντικαθιστά τον Χριστό, άλλωστε μιλά και για άλλα πάθη, όχι μόνο για τους ομοφυλόφιλους… Ολοι κινδυνεύουμε αν δεν προσέξουμε και όλοι έχουμε ελπίδα, αν προσπαθήσουμε να αγωνιστούμε!

Εδώ που το παρακάνει ο αρθρογράφος είναι στην ευθεία αμφισβήτηση και ουσιαστικά βλασφημία για το Αειπάρθενο της Παναγίας μας και την Παρθενία του Κυρίου μας, χαρακτηρίζοντας «ως βολικά αφηγήματα για τους μεσαιωνικούς εγκεφάλους, διότι έτσι αποφεύγεται η απευκταία διαδικασία της Σύγκρισης …Φαντάζεστε σε πόσο δύσκολη θέση θα έρχονταν πολλοί αν ήταν σεξουαλικώς ενεργοί;». Τώρα και με την ψήφιση του νέου νόμου, όλα αυτά αμνηστεύονται δυστυχώς, αν εμείς πούμε κάτι προσβλητικό για όλους αυτούς, θα έχουμε δίωξη και τις συνέπειες του νόμου! Ποιος Αλήθεια διώκεται τελικά; Ο Κύριος είχε τα αδιάβλητα πάθη, αλλά ήταν εκούσια η Παρθενία Του όπως και της Θεοτόκου, που με το «γένοιτό μου κατά το ρήμα σου», αμέσως γίνεται η εκλεκτή και η Υπερτέρα των Αγγέλων.

«Είθε να φτάσει κάποτε ο “Παράδεισος” να είναι γεμάτος από ανθρώπους που θα έχουν αφήσει ως κληροδότημα στη ζωή την Ανθρωπιά και όχι από αυτούς που ανάβουν κάθε μέρα ένα κερί στο εικονοστάσι της Γκετοποίησης». Συνεχίζει να μας απογοητεύει ο αρθρογράφος, ολισθαίνοντας όλο και περισσότερο, αφού κατά αυτόν η ανθρωπιά είναι για όσους αποδέχονται την ανατροπή της οντολογίας, και για όσους δεν το αποδέχονται και έχουν μυστηριακή ζωή αυτοί δεν θα είναι στον παράδεισο, αφού η Εκκλησία είναι γκέτο! Είπαμε και πάνω ότι ο Θεός θα κρίνει και όχι εμείς! Ομως στην Εκκλησία πάμε για να αγωνιστούμε και να μετανοήσουμε και όχι για να επιβραβευθούμε από μόνοι μας…!

Τέλος ο αρθρογράφος κάνει μία ηρωική έξοδο λέγοντα : Ολοι αξίζουμε να είμαστε Υπερήφανοι. Και αφού αναφέρω ότι η «Γιορτή Υπερηφάνειας 2019» είναι αφιερωμένη στον στυγνώς φονευθέντα Ζακ Κωστόπουλο, θα κλείσω ετούτο το πόνημα με το έξοχο και συγκινητικό σλόγκαν που επέλεξαν οι διοργανωτές της φετινής εκδήλωσης..: «Ο Δρόμος έχει τη δική μας ιστορία»!!! Η Εκκλησία ξέρετε ξεκινάει αντίστροφα, από την ταπείνωση! Δεύτερον, επειδή οικειοποιούνται κάποιοι τον θάνατο ενός νέου ανθρώπου που κανείς δεν το δέχεται και δεν το εγκρίνει, δεν σημαίνει ότι αποδεχόμαστε και τις δικές τους επιλογές έναντι στο γενετήσιο ένστικτο και σώνει και καλά πρέπει να αλλάξουμε όλοι γι’ αυτό, ως φόρο τιμής στη μνήμη του ! Οσο για τη φράση ότι «ο Δρόμος έχει τη δική μας ιστορία», και κλεμμένος είναι από το γνωστό τραγούδι και μάλιστα παραποιημένος! Ο δρόμος έχει τη δική του ιστορία και την ιστορία την αποτιμούν οι ιστορικοί του μέλλοντος με το αίμα και τη θυσία των προσώπων και των γεγονότων!  Η γύμνια, ή το ημίγυμνο, τα δημόσια φιλιά, ο χλευασμός των άλλων και οι πολύχρωμες σημαίες δείχνουν ένα κίνημα, αλλά ο κόσμος αμφιβάλλουμε αν θα είναι καλύτερος στο μέλλον! Ο,τι δεν είναι με τον Θεό δεν είναι και κάτι που αξίζει και ο Θεός αποκαλύπτεται, δεν αλλάζει η φύση του με βάση τα θέλω μας…! Καλή μετάνοια σε όλους! Αμήν!